FANDOM

Główna Bohaterka
Gonie jant.jpg
Imię i Nazwisko Gosia Jantar-Lisowska
Miejsce Urodzenia Warszawa
Zamieszkanie Nad Rozlewiskiem
Związek Janusz Lisowski (mąż)
Rodzina Marysia Jantar-Mróz (córka)

Zosia Jaworska (wnuczka)

Basia Jabłonowska-Zawoja (matka)

Tomasz Zawoja (ojczym)

Pan Jabłonowski (ojciec; zmarły)

Zofia Jantar (była teściowa; zmarła)

Małgorzta Jantar-Lisowska (wcześniej Jabłonowska, Jantar, Lisowska) to główna postać, początkowo pracuje w agencji reklamowej. Odnajduje spokój na Mazurach u swej matki. Podejmuje odważną decyzję założenia pensjonatu nad rozlewiskiem. Poznajemy ją jako osobę wyciszoną, żyjącą konwencjonalnie, jakby w uśpieniu. Dobrze czuje się w towarzystwie córki Marysi i teściowej Zosi. Nie jest szczęśliwa w małżeństwie. Lubi Konrada jako męża – przyjaciela, czasem z nim rozmawia, radzi się go. Ale nie ma między nimi ciepła.

Po utracie pracy decyduje się odwiedzić matkę, która opuściła dom, gdy Gosia była malutka. Powoli między matką a córką rodzi się głęboka więź. Małgosia postanawia przenieść się na Mazury. Z dnia na dzień wrasta w tamtejsze środowisko. W rodzinnym domu nad rozlewiskiem tworzy pensjonat.

Wychodzi zamąż za Janusza Lisowskiego. Rozwodzi się z nim z powodu jego uzależnienia od alkocholu. Pare lat później jej były nieudaczny mąż zrozumiał swoje błędy i wrócili do siebie. Wzieli ślub.

Po śmierci Janusza małżeństwo Jantarów się psuje, Konrad nakręca Gosie ale ona nie ma siły na małżeństwo. Okazuje się że Janusz nie popełnił samobójstwa, wrócił z prawdziwego odwyku w dodatku dla najgorszych przypadków w USA. Ona bez zastanowienia rozwiodła sie z Jantarem. Wyszła ponownie za Janusza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki